Правила внутрішнього розпорядку
Дніпропетровського центру професійної освіти
Ці правила визначають, що всі члени інженерно-педагогічного і учнівського колективу є вільними і рівними у своїй гідності і правах. Вони наділені розумом і совістю і повинні діяти у відношенні один до одного в дусі взаємоповаги, взаєморозуміння і толерантності, що створює умови для спілкування, співробітництва і загальної відповідальності за функціонування центру.
Учень має право:
1. Належати до будь – якої ідейно-виховної або громадської організації, діяльність якої не суперечить Конституції України.
2. Представляти заклад у конкурсах, оглядах, змаганнях та інших заходах у відповідності до своїх можливостей та умінь.
3. Отримувати оцінки з кожного предмета винятково у відповідності до своїх знань та вмінь, має право на відкриту і негайну оцінку його знань умінь.
1. На додаткову допомогу вчителя в набутті знань, коли учень не справляється з навчальним матеріалом, на допомогу товаришів і повну оцінку знань і умінь у встановлений термін.
2. Скласти залік з предмета, який не виноситься на екзамен, з метою підвищення річної оцінки.
3. Відпочивати на перервах між уроками; у вихідні дні і на період канікул домашні завдання не задаються.
4. На гаряче харчування в їдальні центру.
5. Висловлювати класному керівнику, адміністрації, іншим викладачам свої проблеми і вимоги, думки, сумніви, які стосуються змісту навчання, отримувати на них пояснення, відповіді і допомогу.
6. Виступ учнів на захист своїх прав повинен проходити через органи самоврядування. У випадку необхідності учням надається допомога з боку адміністрації, батьківського комітету.
7. Виступ учнів на захист своїх прав не може служити приводом для негативного до них ставлення.
8. Адміністрація центру спільно з органами учнівського самоврядування організовує один раз у семестр зустріч з учнями з метою обміну думками, судженнями, які стосуються життя колективу. Учні можуть виступати з вимогами проведення такої зустрічі додатково.
Учень зобов’язаний:
1. Виявляти особисту активність в надбанні знань і умінь з використанням усіх можливостей закладу.
2. Виявляти ініціативу, суспільну або громадську.
3. Гідно і культурно вести себе в закладі та за його межами.
4. Повністю використовувати час, визначений для навчання, зразково працювати над розширенням своїх знань, систематично готуватися до занять.
5. Брати участь в обраних ним позакласних і додаткових заняттях.
6. Діяти на благо колективу, турбуватися про честь і підтримку традицій та авторитету центру.
7. Проявляти повагу до викладачів, майстрів виробничого навчання та інших працівників центру, не дозволяти використання в мовних зворотах нецензурних висловів.
8. Виконувати вказівки і розпорядження адміністрації, ради учнів, педагогічної ради, а також рекомендації класного керівника; не допускати пропусків занять без поважних причин; суперечки вирішуються тільки на принципах взаємоповаги.
9. Не використовувати мобільні телефони та інші засоби для Інтернет – зв’язку під час навчального процесу.
10. Дотримуватись правил соціального співжиття, особливо:
· виявляти повагу до дорослих та товаришів;
· чинити опір виявленню грубості та вульгарності;
· поважати волю та гідність іншої людини, зберігати таємниці кореспонденції, дискусії, особистих справ, виключаючи випадки, коли це може зашкодити життю або здоров’ю обізнаної з таємницею людини;
· сумлінно виконувати обов’язки чергового;
· зберігати в чистоті приміщення, територію центру, дбати про захист довкілля;
· дбайливо ставитись до майна центру;
· виправляти заподіяні шкоди і нести матеріальну відповідальність за зіпсоване майно центру.
8. Турбуватися про здоров’я і безпеку власного життя і життя своїх товаришів:
· учню заборонено палити, вживати алкогольні напої, наркотики та інші одурманюючі засоби;
· харчуватися в їдальні навчального закладу;
· учень завжди повинен бути чистим і охайним.
Заохочення і покарання:
1. Рада центру заохочує за:
- зразкове навчання та громадську роботу
- видатні заслуги
- працелюбність і повагу
2. Види заохочень:
- преміювання
- відзнака у наказі по центру
- подяка
- грамота та Почесна грамота
- одержання стипендій облдержадміністрації
3. Види покарань:
- попередження
- догана
- сувора догана
- відрахування з центру
Заохочення і покарання розглядаються і затверджуються на засіданнях учнівських рад, ради профілактики правопорушень, педагогічної ради.