ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Затверджую
Директор ДЦПО
___________ В.Д. Логвиненко
Єдина методична проблема, над якою з 2018 року працює педколектив: «Удосконалення змісту, форм, методів навчання і виховання для розвитку життєвих та професійних
компе-тентностей з метою кар’єрного успіху учнів».
Пріоритетні напрямки методичної роботи ДЦПО у 2019-2020 н.р.:
• створення матриці методичної роботи ДЦПО відповідно до ідей реформи освіти;
• створення умов для особистісного професійного розвитку кожного педагога;
• стимулювання професійного інтересу і самоосвіти педагога;
• оновлення підходів підвищення кваліфікації педпрацівників, формування педагога, «гото-вого до змін»;
• перехід від знаннєвої системи методичної роботи в закладі до розвивальної;
• сприяння реалізації індивідуальної освітньої траєкторії усіх учасників освітнього процесу;
• організація нетрадиційних індивідуальних та колективних форм методичної роботи з пе-дагогічними працівниками;
• забезпечення реалізації дуальної форми навчання з професій «Кравець. Закрійник» та «Кухар»;
• впровадження в навчальний процес інноваційних технологій теоретичного, виробничого навчання і виховання;
• інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем професійної освіти, пси-хології; узагальнення, пропагування та поширення передового педагогічного досвіду;
• проведення аналітичних досліджень, моніторингів, анкетування, тестування з різних на-прямків методичної роботи педагогічного колективу ДЦПО;
• здійснення постійного науково-методичного супроводу педагогів з метою розвитку їх професійної компетентності.
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
ДНІПРОВСЬКОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ з/п | Завдання та зміст діяльності |
Термін виконання | Відповідальний |
---|---|---|---|
1 | Спрямування роботи педколективу на підвищення ефективності праці, реалізацію творчого підходу в роботі, нових підходів у виборі методів, засобів та способів навчання | постійно протягом року |
Адміністрація |
2 | Діагностичне анкетування з метою отримання від педагогів професійних запитів та їх задоволення, що сприятиме особистісному професійному розвитку | Вересень 2019 року |
Методист |
3 | Підготовка до навчального року необхідної навчальної документації (розклад занять, журнал замін вичитки годин) | до 01 вересня, |
Заст. дир. з НМР |
4 | Підготовка і обговорення плану роботи на навчальний рік | червень - серпень |
Литвиненко Л.О., |
5 | Складання плану роботи ДЦПО на місяць, графіків відвідування уроків адміністрацією, методистом, головами м/к | щомісяця |
Методист |
6 | Підготовка та проведення інструктивно-методичних нарад з викладачами та майстрами в/н відповідно до плану | щомісяця |
Методист |
7 | Участь у підготовці та проведенні педагогічних рад | Згідно з річним |
Стесенко О.В., |
8 | Науково-методичний супровід викладачів і майстрів в/н з метою їх професійного розвитку | постійно протягом року |
заст. директора з НМР, |
9 | Науково-методичний супровід роботи методичних комісій | протягом року |
Стесенко О.В., |
10 | Пропаганда і впровадження сучасних досягнень психолого - педагогічної науки, ППД, інноваційні технології освітнього процесу. | постійно протягом року |
заст. директора |
11 | Організація внутрішніх конкурсів, олімпіад, виставок, семінарів, диспутів, шкіл передового педагогічного досвіду та ін. | згідно з наказом |
Стесенко О.В., |
12 | Участь педпрацівників у професійних конкурсах, методичних семінарах-практикумах, майстер-класах | згідно з розпорядженням |
Методист |
13 | Підготовка матеріалів до участі у щорічних виставках «Інноватика в сучасній освіті», «Сучасні навчальні заклади» | Згідно з розпорядженням |
Заст. директора |
14 | Відвідування уроків теоретичного та виробничого навчання, позакласних заходів. Аналіз відвіданих уроків | Згідно з графіком |
Заст. директора |
15 | Підготовка необхідної документації для проведення конкурсів фахової майстерності серед учнів та майстрів в/н | Згідно з планом роботи ДЦПО |
ст. майстри |
16 | Моніторингове дослідження якості знань учнів з різних предметів, розробка шляхів вирішення проблеми низької якості знань | Грудень 2019 р., |
Стесенко О.В., |
17 | Підготовка поточних звітів, надання інформації | Згідно з графіком |
заст. директора з НМР, |
18 | Оновлення і осучаснення інформації на стендах у методичному кабінеті та в навчальних корпусах | Протягом року постійно |
Методист |
19 | Інтеграція навчально-виробничого процесу ДЦПО з виробничими технологіями на підприємствах шляхом впровадження сучасних форм підвищення професійного рівня педагогів (майстер-класи, навчаль-но-практичні центри) |
Протягом року постійно |
Заст. директора |
20 | Ефективне використання та широке впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у методичному супроводі (електронні посібники, підручники, електронна бібліотека) і володіння ними усіма педагогами центру | Протягом року постійно |
Методист, |
21 | Інтеграція ПТО з наукою, іншими сферами освіти шляхом налагодження стосунків через навчальні плани та входження в освітні округи. | Протягом року постійно |
Заст. директора |
22 | Науково-методичний та психолого-педагогічний супровід ЗНО-2020 | Протягом року постійно |
Заст. директора НМР |
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІІВНИКІВ
№ з/п | Завдання та зміст діяльності |
Термін виконання | Відповідальний |
---|---|---|---|
1 | Діагностика професійної підготовки, інтересів, труднощів та потреб педпрацівників у сфері педагогіки, психології та методики навчання учнів | Вересень 2019р. |
Методист |
2 | Аналіз діагностичних даних, визначення можливих шляхів підвищення фахової та методичної майстерності педпрацівників | Жовтень 2019р. |
Методист |
3 | Забезпечення неперервності у фаховому зростанні педпрацівників | Постійно |
Педпрацівники |
4 | Участь педагогів у міжкурсових заходах ДЦПО та НМЦ ПТО | Відповідно до графіків |
Методист |
5 | Організація роботи педпрацівників з питань самоосвіти | Постійно |
Адміністрація, |
6 | Організація наставництва за молодими фахівцями | Вересень-жовтень |
Методист, |
7 | Інформаційно-консультативне обслуговування педпрацівників з питань педагогіки, методики та психології, самоосвіти, індивідуальної методичної роботи | Постійно |
Методист, |
8 | Скласти графіки взаємовідвідування уроків | Вересень-жовтень |
Викладачі, |
9 | Скоригувати перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівниками | Вересень 2019р. |
Романова А.Л. |
10 | Скоригувати перспективний план чергової та позачергової атестації педпрацівників | Вересень 2019р. |
Романова А.Л. |
11 | Організувати роботу з атестації педпрацівників (згідно з планом та заявами): • оформити списки; • підготувати подання; • графіки роботи атестаційної комісії; • план-графік проведення атестації; • вивчення рівня пед. діяльності працівників, що атестуються; • вивчення результатів пед. діяльності осіб, які атестуються; • індивідуальна робота педпрацівників; • підготовка творчих звітів, портфоліо; • оформлення документів за результатами атестації педпрацівників. |
Вересень-жовтень |
Романова А.Л., |
Заступник директора з НМР О.В. Стесенко