Соціально-психологічна служба ДЦПО створена у 2000р. за наказом № 128 від 29.12.2000 р., діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №27 від 03 травня 1999 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Положенням про психологічну службу.
ГОЛОВНА МЕТА РОБОТИ СОЦІАЛЬНО-ПИСХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ: виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку інноваційної особистості.
ОСНОВНІ ЗАДАЧІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:
НАПРЯМИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ:
КАБІНЕТ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
І місце
в обласному огляді-конкурсі 2008-2009 н.р. психологічних кабінетів закладів ПТНЗ
Практичний психолог Дніпропетровського центру професійної освіти – Орлова Світлана Анатоліївна.
Освіта:Тернопільський національний педагогічний університет ім. Гнатюка (2009р.), спеціальність «Практична психологія».
Життєве кредо: «Важливо не те, ким тебе вважають, а хто ти є насправдi»
Робота практичного психолога ДЦПО базується на “Положенні про психологічну службу в системі освіти України”, нормативних актів Міністерства освіти і науки України, чинного законодавства України.
Головними формами діяльності практичного психолога є:
– психодіагностична і консультативна робота;
– корекційно-відновлювальна і розвивальна діяльність;
– психологічна просвіта;
– навчальна діяльність;
– організаційно-методична робота;
– зв’язки з громадськістю.
– з метою виявлення психологічних особливостей учнів І курсу проводиться діагностика рівня тривожності, агресії, самооцінки, виду темпераменту.
– міжособистісні стосунки в групах вивчаються за методикою “Соціометрія”.
– анкетування “Вчитель очима учнів” проводиться з метою оцінки і рейтингування педагогічної діяльності.
– на засіданнях психолого-педагогічного клубу проводиться діагностична робота з педагогічними працівниками.
– взаємостосунки учнів з батьками, викладачами, майстрами виробничого навчання, вихователями, однолітками;
– внутрішньоособистістні конфлікти учнів, профілактика комплексів неповноцінності;
– початок сексуальних стосунків між хлопцем та дівчиною;
– здоровий спосіб життя (за результатами діагностики);
– консультування педагогічних працівників з питань роботи з учнями, що увійшли до групи ризику та девіантними учнями, роботи з формування учнівського колективу, подолання педагогічних конфліктів.
– Виступи на педагогічних нарадах;
– Проведення лекцій з основ підліткової психології у психолого-педагогічному клубі;
– Виступи на батьківських зборах;
– Проведення тренінгів з пропаганди здорового способу життя за програмою “Рівний – рівному” у гуртожитку, організація кінолекторіїв.
– проводиться ряд тренінгів з метою зниження в учнів високого рівня агресії, тривожності, самооцінки;
– для кращої адаптації учнів розроблено тренінг спілкування;
-з метою реалізації державної програми профілактики ВІЛ-інфекції та СНІДу проводиться цикл тренінгових занять;
– кінолекторій у гуртожитку «Негативні наслідки аборту», «Тютюнопаління», «Вплив алкоголю на організм»;
– на класних годинах формування в учнів толерантного ставлення до однолітків, інвалідів, осіб іншої національності.
Постійно підвищується фаховий рівень психолога шляхом:
– відвідування навчально-методичних заходів практичних психологів ПТНЗ у НМЦ ПТО;
– участі у тренагах;
– вивчення психологічної літератури.
У кабінеті практичної психології регулярно поповнюється відеотека , аудіотека, бібліотека практичного психолога.
За активної підтримки з боку адміністрації постійно ведеться вдосконалення психологічного кабінету технічними та методичними засобами.
857 Переглядів всього, 1 Переглядів сьогодні